lång blöt dag!

heeej, sorry för inge blogg idag, men vi åkte vid 8 imorse, till kristians skolavslutning,
sen va vi hemma hos hennes mamam och åt pizza, eller jag tog som vanligt kebab, och threse hamburger tallrik, hahha så jävla skön, kristian e 9 år, h+óch han drog seriöst ett sjukt kul slämt, han gcik på toa och kom till baka och sa: varför va dörrren låst på toan? alla bah: va den!? han bah: men de va ju för att jag va där, hahahaha
så skön lillebror,
efter en lång blöt dag, är vi äntligen hemma med godis, chips, läsk, och hyrde 2 filmer :) Yo-On (japanska versionen av the grudge)
och leagally blonde 2, verkar skit kul!
biler kommer imorn istället, förlåt! men nu ska vi spela sims, sen kolla på 2 filmer, så jag blir nog lite upptagen,
men ja hinner nog säga ngt i mellan sen,
pussåkram

Kommentarer
Postat av: fanny

var med i min tävling om att bli veckans blogg ! :)

2009-06-14 @ 14:11:30
URL: http://barafannyy.blogg.se/
Postat av: Nora

sv: Tack, det är min kompis men den är köpt i JC iaf ;)

2009-06-18 @ 20:42:54
URL: http://norasliv.blogg.se/
Postat av: johanes

haha, nee hon e någ lite ointressan för det ;)

2009-06-18 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0