Frukost till DisneyDax!

Godmorgon!
Hoppade in i duschen för en stund sen för att piggna till lite! Nu sitter jag i sängen och äter frukost och kollar på DisneyDax som ja gör nästan varje söndag! Haha de får mig at längta tilllbaka när man va mindre då de gick på lördagskvällar kl 6.
Satt både igår kväll och lite nu på morgonen och leta jobb. Känns dock som att det är de ända jag gjort de senaste 2 veckorna...  Får skylla mig själv att jag tog ledigt 1 år från skolan! Men de kommer va så skönt att ha 1 års pause ändå och slippa alla skol arbeten och bara ta det lugnt och jobba lite. Lite omväxling liksom!
Jaja! Back to frullen!

Puss!

(bild tagen igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0